مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور:

نظریه پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرده است 

سردار «زهرایی» با اشاره به نبرد تاریخی ۲ جبهه حق و باطل، گفت: نظریه پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرده است.
کد خبر: ۶۸۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ - 08August 2024

نظریه پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرده است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «محمد زهرایی» مسوول سازمان بسیج سازندگی امروز (پنج‌شنبه) در مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید «محمدرضا احمدی» و یادواره شهدای جهادگر استان اصفهان، اظهار داشت: تاریخ نظریه پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرده است.

وی ادامه داد: در معادله پیروزی خون بر شمشیر در یک سو خون و جان به‌عنوان بهترین نعمت خدا بر بشریت قرار دارد و کسی که خون و جان خود را در یک مسیر اهدا می‌کند، اوج فداکاری را به نمایش می‌گذارد و در سوی دیگر شمشیری ظالمی است که این خون‌ها را می‌ریزد.

سردار زهرایی با اشاره به جایگاه جهاد و شهادت در فرهنگ دینی، تصریح کرد: شهادت معامله‌ای است که در یک سوی آن خون و جان انسانی قرار دارد که عمری موقت دارد و بالاخره از این دنیا می‌رود و همان جانی که خدا به انسان عاریه داده است را برای خدا و در راه خدا فدا می‌کند و در سوی دیگر بهترین بها یعنی بهشت و قرب الهی است.

وی به نبرد حق و باطل در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: این جنگ از زمان قابیل و هابیل آغاز شد و اوج آن در کربلای حسینی است و این مسیر تا امروز و دفاع مقدس و فتنه‌های مختلف مشهود است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی صبر و تواصی به حق و الگو گرفتن از اهل بیت (ع) را از لوازم پیروزی خون بر شمشیر برشمرد و افزود: پیروزی خون بر شمشیر زمانی محقق می‌شود که کسی که خون می‌دهد با عمق جان به این مسأله باور داشته باشد و بداند این پیروزی در طول تاریخ محقق خواهد شد کما اینکه امام حسین (ع) به ظاهر به شهادت رسید ولی در طول تاریخ حسین (ع) راه‌ ایشان ماندگار شد.

وی با اشاره به نبرد طوفان الاقصی در غزه گفت: در این نبرد گروهی مقاوم، آزادی‌خواه، محب اهل بیت (ع) در برابر ۷۵ سال تجاوز قیام کردند و به ظاهر ۴۰ هزار شهید تقدیم راه اسلام شد ولی این خون‌ها بیداری انسان‌ها را رقم زد، به‌گونه‌ای است که در قلب کشورهای استعماری حتی در لندن و نیویورک مردم برای دفاع از حق به کف خیابان‌ها آمدند.

زهرایی با بیان اینکه تاریخ با کسی تعارف ندارد، ادامه داد: باید بصیرت و هوشیاری داشته باشیم زیرا اتفاقات در آخرالزمان به واسطه سرعت اطلاع‌رسانی سریع است و لذا باید مراقب بود. که در هر مرحله‌ای همراه ولی خدا بمانیم زیرا در طول تاریخ و به ویژه در فتنه‌هایی گذشته چه بسا افرادی بودند که به واسطه اینکه در زمین و زمان با ولی خدا نبودند از مسیر اسلام و انقلاب جدا شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ۶۲ هزار گروه جهادی فعال در مناطق محروم کشور، گفت: تا کنون ۶۰ جهادگر از جمله ۵ جهادگر در استان اصفهان در این مسیر به شهادت رسیده‌اند ولی هنوز منتظر مطرح شدن اصلاحیه بسیج سازندگی در خصوص «شهادت» این شهدا هستیم.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در خط مقدم مبارزه با فقر و نبرد اقتصاد مقاومتی هستند و بی‌انصافی است که کسی شبهه کند که آیا این افراد شهید هستند یا خیر.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار